torsdag 7 april 2011

Stor & Liten


I området där vi bor, bor det också en väldigt duktig fotograf. Vi brukar ha turen att stöta på honom lite då och då. För någon vecka sedan sprang vi på honom ute i skogen, när vi va på väg till hundparken jag & småflickorna. Han bara älskar att få fota mina tjejer ( vilken otur för mig...NOT). Så han följde med oss till parken. Där slänger han sig ner på mage & börjar fota. Efter han är klar säger han; Det blev nog inte så bra bilder den här gång, för jag hade inte rätt objektiv. Alltså...nu undrar jag vad han snackade om? För gissa om fina kort det kom i min mail några dagar senare. Den killen kan fota!! Här har jag bara valt ut två. Jag valde att visa just dessa, eftersom jag själv tycker att känslan i dom är helt ljuvlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar