onsdag 27 april 2011

Jag har inte dött...."det bara luktar så"

Är medveten om att jag har varit väldigt dålig på att skriva något i bloggen de sista dagarna. Så jag ville bara låta er veta att jag inte har gått & dött..."det bara luktar så". Hehehe...ett tillägg som min käre man alltid kläcker ur sig, så fort nån säger; Jag känner mig helt död! =))

Men sanningen om min frånvaro heter jobb. Nu har min högsäsong startat, så de närmaste 2-3 månaderna kommer mitt liv stavas JOBB, JOBB, JOBB :P


Vi får väl se om det blir som förra året. Då tvingades jag sätta beställningsstopp i Juni, när jag tillslut insåg att det faktiskt inte va hållbart att jobba 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan.
Vis av detta storsprång med huvudet rätt in i väggen, så beslutade jag att inte göra någon reklam för mig i år. Hehehe...som det ser ut så här långt på säsongen, verkar det inte ha någon betydelse. Beställningsantalet ökar för varje dag som går.


Men faktiskt...jag klagar inte. Jag tycker bara att det är otroligt roligt att mina saker har blivit så populära. Jag brukar kalla den stressen som jag är under nu, för positiv stress. Den typen av stress som skapas av att det går bra för en, tror jag bara är nyttig=)


Appropå gå bra för....GRATTIS SARA!! Jag är sååå stolt över dig min älskade dotter!! Du är så duktig & kommer att kunna hur långt som helst. Love You!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar