torsdag 7 april 2011

PANIK!! Utställningen redan nästa helg!!


Idag kom papperna angående utställningen i Västerås nästa helg. NÄSTA HELG!! PANIK!! Vart tog tiden vägen?? Jag som har gått här i lugnt & tyckt att vi har hur gott om tid som helst på oss att träna utställning Mia & jag. Nu fick jag lätt panikångest. För det är ingen underdrift att påstå att jag har varit väldigt dålig på att träna detta med henne. Så än en gång...PANIK!! Nu blir det till att sätta in hög-turbo den återstående tid vi har, fram tills det är dax för Mia att visa sig från sin allra vackraste sida. Jag säger bara...Lycka till PUCKO!! (alltså jag) Om det är någon som är intresserad av att komma & se hur det går för oss lördag den 16/4 i ABB arena i Västerås, så bedöms vi som nr 43 i ring 5 =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar