söndag 17 april 2011

Flickornas pojkvänner....



Måste bara ta & presentera mina småflickors framtida pojkvänner. Eller kanske inte? Framtiden får väl visa vilka det blir när det är så dax. Men dessa killar va mina favoriter på gårdagens utställning. Den ljusa grabben vet jag vem det är, och jag ser framför mig jättefina små Mini-Mior, med honom som pappa till Mia´s framtida bebisar=) Den bruna choklad-killen har jag ingen aning om vad han heter. Men han blev iaf bästa hane igår & jag tycker bara att han är så otroligt vacker. Bebisar mellan honom & min Kornelia....jag säger bara WOW!! Men nu är det ju minst 9 månader kvar tills det är dax att utse en pojkvän till Mia, och minst 14 månader innan det är Kornelias tur. Så jag hinner säkert stöta på många, många snygga potentiella blivande pojkvänner till mina prinsessor=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar