lördag 9 april 2011

Liten börjar bli stor...Grattis Myran =)


Idag fyller min minsting hela 12 år. Alldeles nyss va hon min lilla söta "Myran" 3 år, med det långa blonda håret & pippi-tofsar. Nu börjar även hon bli en stor tjej, och hon ser helst att jag låter bli att kalla henne Myran. Iaf inte så att hennes kompisar hör det. När vi är själva hemma, tror jag nog att hon faktiskt själv tycker det är rätt gulligt. Men inför polarna så är det Amira som gäller & inget annat. Det är hon stenhård på. Så jag försöker att komma ihåg det, men ibland slinker tungan & då blir hon bra sur på mig. Men hon är ju min myra=) Vart tar åren vägen??? GRATTIS världens bästa Myra....*harklar mig*....AMIRA!! Hoppas att du får den bästa av födelsedagar! Kramisar =)

1 kommentar:

  1. *Ger dom bästa bamse kramarna i världen" GRATTIS I EFTER SKOTT ! :D

    SvaraRadera