torsdag 5 maj 2011

Tjejig & mysig dag....


Idag har varit en dag helt i flick/tjej tema. Ägnade mig fram till eftermiddagen med att bara sy tjejiga barnvagnsdynor.
Jag har för länge sedan konstaterat att mammor till små döttrar spenderar bra mycket mer på att pimpa sina vagnar, än vad mammor till söner gör. Förvisso syr jag en hel del dynor i cars & spindelmannen etc också. Men ingenting slår beställningsstatistiken som rosa Hello Kitty=))
Dagens dynor blev i just detta mönster, samt ett par stycken rosa med vita moln.


Senare på eftermiddagen kom min kära dotter Sara & världens goaste barnbarn Haley på besök.
Vi fikade, och mumsade Sara´s egenbakade goda choklad muffins. Amira va såklart också med, och två små fyrbenta prinsessor tittade avundsjukt på. Inte för att de tiggde, för det gör ju inte mina hundar. Nä då...de tittar bara väldigt intensivt ;-))
Sen lagade världens bästa Sara middag till oss tjejer. Spagetti & korvstroganoff blev det, och smakade fin fint.
Tänk så mycket energi & glädje man kan fyllas av, genom att spendera några timmar med sina favorit tjejer. Tack mina älskade döttrar, barnbarn & prinsessor för en supermysig eftermiddag. Kramar & kärlek=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar