onsdag 4 maj 2011

Chihuahua-monster i skogen....



Vet ni??... Vi har ett chihuahua-monster i skogen!! Jo då, det är sant. I alla fall om ni frågar Mia=) Tja...inte för att hon kanske skulle kunna svara er i ord. Men ta ut henne till den där platsen i skogen där monstret bor, så ska ni få se. Hahaha....jisses va jag skrattade. Mitt inne i stadsskogen har någon ställt ut en liten staty föreställande en liten chihuahua. När Mia fick syn på denna brakade det löst totalt. Jag har aldrig hört henne skälla så hysteriskt på nån eller något tidigare. Mitt i detta skällande, kommer det en herre gående. I kopplet har han en stor blandras-hanne (blandning av ridgeback, samojed & bordercollie), och nu kommer vi till det riktigt komiska i situationen....Denna (i förhållande till Mia) jättehund, blir hon inte det enda minsta rädd för. Nu slutar hon skälla på låtsas-chihuahuan & går fram för att hälsa på detta levande exemplar till jättehund istället. Ibland skulle man bra gärna vilja kunna krypa in i sina hundars hjärna & få en inblick i hur de tänker? För i min värld, verkade detta beteende helt ologiskt=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar