måndag 30 maj 2011

Fina morsdags-presenter:)



Jag va ju alldeles för trött igår efter helgens utställningar, för att orka vara en duktig bloggare. Sen va jag så förvirrad idag, så jag höll på att glömma att tacka de av mina gulliga ungar som kom ihåg mors dag:)

Världens goaste bonus-son Pär kom med sin flickvän för att fira mig redan i lördags kväll. Guldkillen hade paket & jordgubbar med sig. Paketet innehöll en väldans fin radio, som det även går att spela mp3 på. Grön va den oxå. Min favoritfärg, det visste han:)
Den står nu så fint & matchande i vårt köksfönster.

Amira den lilla gullungen vet att hennes mamma älskar delfiner. Så från henne fick jag en gullig liten blå glas-delfin:) ...tack sötis <3

Emil gullgubben bor och pluggar i Västerås. Men han kom ihåg att ringa sin gamla mamma iaf. Puss på dig min son:)

Det va 3 av 6 barn det. Hela 50% kom ihåg denna dag.
Haha...ingen fara mina övriga gosegull. I love you anyway <3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar