torsdag 19 maj 2011

104 chihuahuor...


Den 29/5 är det dax för Mia att visa sig från sin vackraste sida. Då är det en nationell utställning i Österbybruk. Information & nummerlapp kom med posten idag.
Herre jisses va mycke anmälda hundar det va!!
Det är en två-dagars utställning, och vi ska ställa på söndagen. Bara till den dagen är det 1441 hundar anmälda!! Av dessa är 104 stycken chihuahuor.

Nu skulle det inte vara att överdriva det minsta, om jag säger att jag håller på att dö av nervositet. Hur 17 ska jag våga ställa där??
Haha...tja, vi kan väl säga att jag kommer att få öva dagen innan.
Då är det ju en stor internationell utställning i Vallentuna som vi ska på. Jag har inte fått något brev angående den än. Men det är väl inte så svårt att räkna ut att det med största sannolikhet kommer att vara ännu fler hundar där:P
Så nu återstår det att se om jag överlever den där helgen? Usch & fy, vad nervös jag blev nu:/

3 kommentarer:

  1. Ärs knäppskalle, det där klarar du galant!

    SvaraRadera
  2. Löjligt enkelt, och småpotatis för dig tjejen. Du har klarat betydligt svårare saker i livet...så KOM IGEN och visa vart skåpet ska stå!

    SvaraRadera
  3. Tack Sara & Anonym (vem du nu är?).
    Får väl hoppas att jag kan sätta på mig mitt stoneface & verka som att jag vet vad jag sysslar med ;-))

    SvaraRadera