söndag 8 maj 2011

Jag äger något så mycket mer värdefullt än guld & pengar...




Men risk för att bli tjatig, så måste jag bara än en gång säga; Fy 17 vad bra vi bor! Sådana här helt underbart soliga vårdagar, kan man inte göra annat än bara njuta & känna sig lyckligt lottad här i livet. Jag äger något så mycket mer värdefullt än guld & pengar...!
Jag har världens underbaraste man, barn & barnbarn. Samt de sötaste fyrbenta små vänner man kan tänka sig. Dessutom börjar jag mer & mer känna att, bättre än så här kan man inte bo. Jo då, det kan man säkert visst det. Men ge mig bara en markplanslägenhet, så är iaf min lycka komplett=)

Idag har vi gått en långpromenad i vackra Hågadalen, och avslutade med lite bus i hundhagen. Jag tog ett par nya bilder från hagen, för att än en gång få visa dess enorma storlek. På den första bilden har jag försökt fånga hur stor den lilla hagen är, och den andra bilden får bara med lite drygt halva den stora hagen. Den är verkligen sjukt stor den där hundparken. Självklart är jag ju tvungen att slänga in en bild på mina underbara vovvar också=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar