lördag 5 mars 2011

Välkommen du efterlängtade vår!

ÄNTLIGEN!! Som vi har längtat...solens strålar värmer:)
Bye, bye vintern & välkommen du älskade vår!! I månader har vi plågats av vinterns mörker & kyla...att så äntligen mötas av den värmande vårsolen känns som en smekning för en frusen själ.
Nu spritter det i både kroppen och plånboken. Det slitna tråkiga vinterhåret kan som inte vänta på att få sig en rejäl genomgång...tjohoo frissan, när ska vi ses? :)
Garderoben skriker också efter nya härliga vårkläder. Vem har liksom brytt sig hur man ser ut i håret, eller va man har haft för kläder på sig? Allt har man ju ändå varit tvungen att gömma under tjocka jackan & fula mössan hela vintern.
Men ingen shopping idag...Idag ska jag bara ta hundarna med mig ut i solen & njuta. Insupa så mycket jag bara kan av den lyckokänsla som solen fyller oss med:)
Kramar till er alla!!

1 kommentar:

  1. Bara det här inlägget gav mig vårkänslor när jag läste det i morse :)

    SvaraRadera