måndag 14 mars 2011

Prinsessorna vill inte bli våta om tassarna

UNDERBART!! Solen skiner från en klarblå himmel & värmer så där gott som bara en vårsol kan göra....Förväntade mig en underbar promenad idag med hundarna. Men den blev väl si så där, kan jag väl kanske påstå. Två små prinsessor uppskattade inte alls dagens promenad lika mycket som jag hade tänkt mig. Det va ju för 17 vatten överallt. Så två små fisförnäma damer tänkte minsann inte blöta ner tassarna i onödan. Det gjorde allt för att komma undan & klättrade mest omkring på kanterna, för att hålla sig på snöklädda ytor. Blev en timme iaf. och åtminstånde jag tyckte det det va härligt där ute. Vi får väl bara ta och hoppas att vattnet rinner undan snart, så att även mina prinsessor kan få njuta av våren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar