tisdag 29 mars 2011

Frisörsalong a la Rosén-Evertsson :D




I eftermiddag/kväll förvandlades mitt kök till en rörig frisersalong. Min kära dotter Sara kom hit & lekte proffs-frissa på mitt & Amiras hår. Mitt hår åket av en bra bit. Före & efter bilder får dock vänta tills jag har hunnit få i lite färg i det också. Amira genomgick sitt livs förändring. Hon har haft sitt jättelånga hår sen hon va 4 år. Efter lite övertalning från sin mamma & storasyster, höll hon med om att det va dax för en förändring. Hon fyller ju trots allt 12 år om ett par veckor & har haft samma frisyr de senaste 8 åren. Lillplutten Haley ville minsann oxå bli lite putsad av saxen. Så hennes mor gjorde en liten lätt putsning på henne med. Dessutom Färgade jag Saras hår, och så fick Amira färg i halva håret.

1 kommentar:

  1. Fan va coolt Amiras hår blev, de blev aassnyggt

    SvaraRadera