söndag 27 mars 2011

Härlig söndagspromenad :)




Det blev en riktigt härlig promenad idag. Förvisso blev den inte som jag hade tänkt mig från början. För tanken va att vi skulle bege oss till hundparken, så att hundarna skulle få springa av sig ordentligt. Men när vi kom fram till vägen som leder ner till parken, visade det sig att det skulle bli ett omöjligt uppdrag att ta sig dig. Hela vägen va bara ett enda tjockt lager av blank is. Så det blev till att tänka om, vända & bege sig mot skogen istället. På vägen dit träffade vi en jätte trevlig hund, som mina flickor gillade skarpt. Kornelia gillar förvisso nästan alla två & fyrbenta vi möter. Hon har väldigt svårt att förstå att det faktiskt finns dom som INTE vill hälsa på henne?!?? Som tur va träffade vi många fler trevliga människor & hundar under skogsrundan. Riktigt roligt att jag fick med mig min man på dagens runda också. Bra sällskap & en duktig fotograf :) Den största lyckan idag för mina fyrfotade älsklingar va nog ändå när vi kom fram till sommarro-parken & de fick en möjlighet att rusa fritt. DET är lycka på riktigt för små hundar det. Två timmar va vi ute. Såå..skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar