lördag 19 mars 2011

Underbar musik.....

Det måste vara en av de allra bästa musikstycken som väckte mig i morse. Naturens egen musik när den är som bäst.....Vaknade så sakteligen upp av musiken till takdropp. Gisses vad det droppade på fönsterbrädan. När jag sen öppnar ögonen  får jag se en klarblå himmel & en strålande sol. I min värld kan en dag inte starta mycket bättre än så. Det va med glädje jag tog mig ur sängen, kopplade hundarna och begav mig ut. Inte blev jag det minsta besviken när jag kom ut heller, för gissa om att solen värmde redan. Kan lätt konstatera att tjocka dunjackan får stanna hemma under dagens långpromenad. Det får nog bli nya fina skinnjackan idag istället. För om det är så här varmt redan vid 8 på morgonen, hur varmt & härligt ska det inte vara lite senare, när det blir dax för dagens långpromenad.
God morgon alla...hoppas att ni får en helt fantastisk dag i solen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar