onsdag 9 november 2011

Vackra Eris...



Idag var mamma hit & hälsade på tillsammans med Eris.
Tanken var att jag skulle hjälpa henne med lite tips & tricks om träning inför utställning.
De ska ju vara redo att visa upp Eris allra vackraste sida på My Dog utställningen i Göteborg i januari.
Nu hann vi väl kanske inte med så mycket träning som vi skulle ha önskat. Men om jag får säga vad jag tycker om den där hunden....och det får jag:D

Så är hon bara sååå fantastiskt läcker!!
7½ månad gammal, och redan så otroligt färdig & vacker.
Det är inte utan att jag är lite stolt över att hon ingår i min kennel ;-)

Nu hoppas jag att de tar & tränar riktigt duktigt, så att de kammar hem många fina rosetter i Göteborg:)


(klicka på valfri bild, om du vill se den större)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar