söndag 20 november 2011

Lugnet efter stormen....


Lugnet har lagt sig över familjen Evertsson´s hus. Så underligt tomt & tyst det kan bli sådär plötsligt.
Efter att ha haft hela huset fullt med hundar och människor hela helgen, samt en massa flängande hit & dit, så sitter jag nu här i lugnet.
Vi har varit hundvakt till amstaffen Saga natten lördag till söndag. Det har gått alldeles utmärkt bra:)
...Dock tror jag att det kan ha funnits en & annan granne som fick skratta lite i morse när jag trollade runt kopplen på tre chihuahuas och en amstaff. Men va 17...jag fixade det oxå tillslut:D


Idag kom Chezzies matte nr1 hem från Thailand. Jag tog med mig Chezzie och åkte ut till Arlanda för att överraska henne i terminalen. Det blev ett lyckligt återförenande kan jag lova.
En hysteriskt lycklig Chezzie, och en minst lika hysteriskt lycklig Kristina:))

Härligt att se, men samtidigt lite sorgligt. Det betydde ju också att vår tid med Chezzie boende hos oss var över för den här gången. Vi kommer att sakna den lilla sötnosen.
Men vi kommer ju iaf att träffas snart igen:)


Min stora pojke har tagit sig tid att tillbringa en hel vecka hemma hos sin gamla mamma:)
...men nu har även han åkt vidare.

Kvar blev det bara två vavvor, en dotter och en man.

Känns himla mysko när det är så här tyst & lugnt hemma hos oss.
Kommer nog ta ett par dagar att vänja sig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar