onsdag 9 november 2011

Amira & Kornelia med i tidningen Härliga Hund :)


För flera månader sedan så ringde de från tidningen Härliga Hund och ville ha mitt godkännande att publicera bilder av min dotter i deras tidning. Visst fick de min tillåtelse till det:)
Sen dess har jag ivrigt ryckt tag i varenda nummer som kommit ut för att se vad för bild de skulle publicera av henne. Men varje månad blev jag lika besviken...ingen bild den här gången heller.
Tillslut gav jag upp & slutade bläddra i tidningar i butikerna. Den där artikeln skulle nog inte bli publicerad verkade det som:(


Så fick jag ett meddelande i min logg på facebook härom dagen....Jag såg din dotter i Härliga Hund!

Självklart var jag tvungen att snabbt införskaffa denna tidning, och mycket riktigt där var hon. Inte bara på en bild, utan hela tre bilder. Till och med lilla Kornelia fick komma med på ett hörn av en av bilderna:)


(klicka på bilden, om du vill se den större)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar