tisdag 1 november 2011

Chihuahua-träffar på Café...


Idag har jag varit på UHAC (Uppsala Hund & Aktivitets Center).
Hade ett litet möte för att planera inför att ha öppet på klubbens café 4 lördagar framöver.
De lördagar som gäller blir 12/11, 26/11, 3/12 & 17/12.
Jag kommer att köra cafét ihop med en jätte trevlig tjej som har yorkshireterrier.
Så vi beslutade att köra dessa lördagar med tema "småhund":)

Tanken är att alla som vill vara med, tar med sig sin lilla vovve & kommer till cafét kl.11.00 på Björkgatan 4.

Vi beger oss sedan ut på 1 timmes gemensam promenad, och återvänder sedan till cafét för en mysig fikastund. Skulle inte vädret tillåta någon promenad så kör vi fika direkt kl.11.00, och hittar på någon inomhusaktivitet istället:)

Kanske finns det de som ska på utställningar & behöver hjälp med träning. För de som vill kommer jag därför också köra lite ring & bordsträning. Nu hoppas jag att vi ska bli ett riktigt stort gäng med småhundar som träffas dessa lördagar.
VÄLKOMNA!!

1 kommentar:

  1. en så himlans rolig och bra idé Tina!! :D Hoppas jag lyckas dyka upp någon av lördagarna :))

    SvaraRadera