fredag 4 november 2011

Allt känns bara så bra:)


Känns som att jag befinner mig i en positivt uppgående spiral just nu. Så underbart skön känsla. Allt liksom bara faller på plats:)

Sånt som jag inte trodde skulle bli möjligt att det skulle kunna bli av, blir av.
Sånt som jag har väntat länge på att det ska bli av, har blivit av:D

Operationen som jag har önskat mig i åratal är äntligen gjord, och faktiskt verkar det som att den har lyckats också.
Min stora dröm att få åka till My Dog i Göteborg och ställa ut hundarna i januari har gått i uppfyllelse. Dessutom åker vi till Stockholmsmässan & ställer i december:)

Nya spännande sy-projekt på gång, som kan leda till något riktigt, riktigt bra.


Å som toppen av allt positivt som händer, så blev vi med nya soffor idag!! Såååå...himla supernöjd!! Stort tack till Ozkar, som hjälpte mig att få hem dem.

Nu ska jag slänga mig ner i en av de där sofforna, sippa på ett glas rött, och bara njuta av livet:)

Ha en underbart härlig lördag ni också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar