tisdag 22 november 2011

Destiny på skogspromenad...


Idag har jag varit hundvakt till denna lilla sötnos. Direkt när hon kom drog vi till skogs.
Dagens långpromenad stod på schemat.
Tänkte det skulle vara bästa sättet att låta mina tjejer lära känna Destiny också. Finns inget som binder ihop en flock snabbare, än att ta en rejäl promenad tillsammans.

Dock visade det sig att Destiny var en liten pipfia, som helst av allt bara ville sitta innanför min jacka på promenaden. Jag lät henne få som hon ville den första biten.

Men efter att hon suttit där ett tag släppte jag ner henne till tjejerna.

Mia, som fullkomligt älskar valpar, blev överlycklig:)

Jiiihaaa....här ska lekas!! Stackars liten blev alldeles förskräckt inför Mia´s tokrus till inviter för lek:))


Men tillbaka hemma igen hade all rädsla släppt & Destiny busade för fullt med mina stora flickor.
Jisses vad valpsjuk jag blir!! Vill också ha en till liten bebis:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar