lördag 12 november 2011

Härlig dag på café med småhundarna....



Har haft en fantastiskt trevlig & givande dag.
Vi började med att träffas ett gäng med småhundar, för gemensam promenad.
Hundarna fick tillfälle till att busa fritt också, vilket uppskattades mycket av de små:)

Efter en timme utomhus återvände vi tillbaka till uhac´s café för en trevlig fikastund.
Tror att alla hade ganska trevligt, då många var kvar i flera timmar.
Amira & Mia körde lite uppvisning, av trix man kan göra med klicker.
Vid tvåtiden började de flesta droppa av, och en halvtimme senare var det bara jag kvar.

Nya människor började nu att droppa in. Ett föredrag om vårdhundar stod på agendan, och jag hade valt att stanna kvar & lyssna. Det var otroligt intressant.

Nu vet jag vad jag vill bli när jag blir stor:D


(tryck på valfri bild, om du vill se den större)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar