onsdag 11 januari 2012

Smått & Stor på promenad...



Idag fick jag med mig Stephanie, Danne & alla deras hundar ut i skogen:)


Så häftigt det är ändå att se stora Saga springa i full fart ihop med alla de små. Hon verkar så stor & klumpig. Men så fort det befann sig en liten chihuahua framför henne, så tog hon kvickt ett jätte skutt över den. De har bättre koll än vad man tror de där stora lufsarna:)


Jag hade känt mig lite småkrasslig hela förmiddagen, men trodde det mest var sviter efter helgen. Trött & sliten helt enkelt:P ...en uppfriskande runda i skogen skulle nog få mig att känna mig piggare igen.
Men när jag kom hem igen efter rundan i skogen, tilltog det där som kändes sjukt i kroppen. Huvudet sprängde & halsen började så smått svida. Så eftermiddagen och kvällen har mest tillbringats nedbäddad i soffan.
Såhär lagom till sängdags har en skönt irriterande hosta infunnit sig också :/

Lika så bra att ta täcket med sig till sängen, försöka sova, och hoppas på att jag inte vaknar tvärsjuk imorgon.

Go´natt!


*klicka på bilden, om du vill få upp & se den bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar