lördag 14 januari 2012

En farligt smittsam sjukdom....



Idag var jag en snabbis till Sollentuna på valputställning.

Om ni inte visste det redan, så kan jag upplysa om att det är ett väldigt farligt ställe att vistas på. Risken är stor att man i raketfart drabbas av en väldigt smittsam sjukdom.
Jo då, denna sjukdom slår ner som blixten i en.
Sjukdomen kallas valpsjuka, och går endast att bota genom att personen som drabbas får en alldeles egen valp ;)

Just den här gången var det tur att jag redan hade en alldeles egen valp som jag kunde åka hem till. Efter någon timmes bus & gos med honom (och mina tjejer), så var jag nästan botad från valpsjukan.
Men bara nästan...man blir aldrig riktigt helt botad när man nu en gång drabbats av den där sjukdomen;)

Stephanie´s lilla söta Destiny, som är 5 månader gammal, gick sin allra första utställning. Det gjorde hon riktigt bra. Hon slutade 4:e bästa Kh-tik med Hp. Inte illa för att vara första gången.
Grattis till både matte & vovve!! :D

*klicka på bilden, om du vill se den större

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar