tisdag 3 januari 2012

Hundvagn / Rullande fikabord :)


Nu mina vänner har jag varit sådär sjukt kreativ igen :))
Ni kommer kanske ihåg hundvagnen som jag skapade i somras? Kanske inte...

Men jag var bra nöjd med mig själv över det projektet också:)

Dock insåg jag nu när vi ska ner till My Dog, att den skulle bli alldeles för liten till alla hundarna.

Dax alltså att klia igång geniknölarna & skapa något större.

Sagt & gjort...ska man nu skaka igång de där knölarna så ska man se till att göra det ordentligt ;)


Sveriges, om inte världens bästa hundvagn är nu konstruerad.
Den kombinerade hund och fikabords-vagnen är färdig, och jag känner mig än en gång så där löjligt nöjd med mig själv :)))

2 kommentarer:

  1. Hahaha....vem vill inte fika med Dig nu;) Bra jobbat tjejen!/Kussen

    SvaraRadera