torsdag 23 juni 2011

Säg hej till Laia:)


Till alla er som just satte kaffet i vrångstrupen & tror att nu har jag verkligen blivit galen....Lugn, bara lugn...Jag har inte köpt en hund till:))
Tillåt mig att presentera vårat nya dagbarn Leia.
Denna sötnos kommer att få vara med oss några dagar i veckan framöver, när matte & husse jobbar.


Mia & Kornelia undrade först vad det var för ett monster vi hade släppt lös här hemma.
Framförallt lillplutten Kornelia ville minsann försöka sätta den där stora på plats genom att morra det allra värsta hon kunde. Hahaha...mycket respektingivande måste jag säga. Speciellt med tanke på att hon sprang & gömde sig under sängen när sen Leia kom för nära.

Men efter ett tag släppte skräcken, och de nosade alla på varandra, så det här kommer nog att gå hur bra som helst:)

Men som vanligt var det Amira som blev den stora favoriten. Leia satte gärna ner sin "lilla" kropp i knät på henne. Har en känsla av att de där två kommer att bli riktigt bara polare.

2 kommentarer:

  1. Louise Wahlqvist23 juni 2011 kl. 22:25

    Heje! Vi känner oss väldigt glada och positiva i det här beslutet! :) Hon kommer att stormtrivas som dagbarn hos er :D. Namnet är dock Laia, inte Leia ;).

    / Louise & Niklas och en (fortfarande!!) pigg Laia

    SvaraRadera
  2. Hahaha...det vet jag väl att hon heter. Vet inte riktigt vad som hände där. Blidde lite fel i stavningen:))

    SvaraRadera