fredag 10 juni 2011

Lägenhetsbyte...vill ha!!


Här har vi den:) ...lägenheten jag och Amira vill flytta till. Anders vill också det...han vet bara inte om det själv än ;-))
I badrummet får ni tänka in ett fett stort hörn bubbel badkar. I det hade jag tänkt tillbringa en stor del av min framtida ledighet. Hur härligt som helst!

Sen får ni också tänka in en hyfsat stor uteplats, så förstår ni hur bra det skulle bli för vovvarna:)


Visst, den är inte så stor den där lägenheten. Men alldeles perfekt i mina ögon, och i mitt huvud är den redan färdigmöblerad med våra prylar. Skulle bli hur bra som helst:)


Nu återstår det bara en olidlig väntan på att det ska bli tisdag. Då kommer nämligen de som har den där lägenheten & tittar på vår. Hoppas verkligen att de kommer att vilja göra detta byte, och att Anders också kommer fram till att det här är precis vad han oxå vill:)

1 kommentar: