torsdag 2 juni 2011

Jag va inte bortglömd...





Nä då, världens bästa Sara hade inte alls glömt bort mig på mors dag:)
Hon hade bara planerat att fira mig idag istället, när det ändå var inplanerat att hon & Haley skulle komma hit.


Jag fick en hel påse full med massa saker av Sara & en jättefin tygblomma av bästaste barnbarnet Haley. Bamsekramar & massor av kärlek från mig till er!!

Skönste kortet fick jag också. Ni bara måste trycka på bilden så att ni får upp den större & kan läsa vad det står. Min kära dotter vet ju att jag just nu kämpar för ett bli av med ett gäng onödiga kilon på den hära kroppen. Så det här kortet är bara underbart, och jag kan inte göra annat än att bara hålla med. Min dotter vet verkligen hur man ska tänka när man går på diet ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar