söndag 12 juni 2011

Chihuahua-träff...




Idag har vi varit på chihuahua-träff i Ekonomikumparken.
Av de 23 som hade anmält sig till evenemanget kom det som väntat bara en bråkdel. Varför beter sig människor på det sättet? Det är ju inte direkt första gången som man är med om det där. Folk säger att de ska komma, men uteblir sedan utan att meddela detta. Konstigt beteende i min värld!!
Jag skulle aldrig komma på tanken att säga att jag ska komma & sen bara totalt sk*ta i det.


Hur som helst, så blev vi ändå ett litet gäng som träffades:)

Totalt 14 chihuahuor myste, busade & såg ut att må gott i varandras sällskap. Ett litet trevligt gäng människor fikade & knöt nya vänskapsband.
På det stora hela ändå en väldigt lyckad träff, trots att det va så många som uteblev.
Nu hoppas jag att alla som ser bilderna från träffen på facebook ska förstå att de missade något riktigt kul, och ser till att komma nästa gång.
För det här va bara första gången av många, många chihuahua-träffar, hoppas jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar