fredag 10 juni 2011

Bedårande lilla valp:)



Igår va vi på äventyr, min kära kusin Kristina & jag. Färden gick till Örebro, och Kennel Capari Hills.
Ett första möte med den lilla flickan "Capari Hills Funny Girl", va målet för resan.

Guuu...sicken gulliplutta:D

Hon va bara sååå... fin! Å nu ska hon bli en av stjärnorna som ska ingå i Kennel Tiamiras.

Hur ska jag klara av att hon inte ska bo hos mig? ÄLSKAR små valpisar!
Vill ha alla, så jag hade utan problem kunna smugglat med mig hennes syrra i fickan också, inga problem;))


Tack Kristina, för att du vill dela med dig av denna skönhet!
Nu håller jag alla tummar & tår att veterinär-besiktningen går fint på tisdag, så att lill-tjejen får komma med sin nya matte hem på onsdag:) Appropå Kristina....som det ser på bilden, så tror jag nog att hon hade kunnat tänka sig ett gäng såna där i väskan med sig hem:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar