måndag 3 oktober 2011

Underbara älskade hundar....





Med risk för att låta tjatig...MEN, jisses vilken energi jag får av mina hundar:) Underbara små varelser som fullkomligt sprutar av energi & livslust. Kan man bli annat än lycklig av att omge sig av den energin?
Roliga underbara Mia idag t ex, utmanar på fullaste allvar en orienteringskontroll:))
Skäller inte, morrar inte, men gruffar...typ långt & doft ner i halsen GRUFF, GRUFF...som att hon ville säga;
- Kom inte närmare, för då jä...lar. Tror nog att den där orange/vita saken blev väldigt rädd för 2 kilo uppkäftig chihuahua. Faktum är att jag såg den fladdra av rädsla i vinden ;-))


Vi avslutade dagens skogspromenad med att hundarna fick köra race på öppen mark. Om att de kan springa fort. Helt omöjligt att få till en bild där alla tre tjejerna syns ordentligt. Men man ser att de har skoj iaf :)

Jag lyckades tillslut få till en riktigt bra bild på Mia & Chezzie.
Får väl ta med mig min fotograferande make ut nån dag. Han kan nog lyckas lite bättre än jag :P

Nu sover det tre små trötta, blöta, smutsiga, MEN ack så lyckliga tjejer vi mina fötter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar