onsdag 12 oktober 2011

Idag kommer Chezzie :D


Härlig morgon....

Solen skiner, och jag har vaknat på ett sådant där äckligt bra humör. Iaf om ni frågar min 12-åriga dotter.
Hon tycker att hennes mamma är högst irriterande, när hon springer omkring sjungandes & skrattandes på morgonen:))

Inte en enda sång, eller för den delen alla härligt pikande skämt, har uppskattats det minsta:P
Men vem bryr sig? Idag är en bra dag, det känner jag på mig:)

Hundarna har hunnit få sin morgonpromenad, dottern har tryckt i sig sina mackor, mannen är på jobbet.
Nu ska jag bara få iväg barnet till skolan också, och sen ska här städas.
Låter kanske hur sjukt som helst...MEN jag ser faktiskt fram emot att få städa:)
Haha...jag har verkligen vaknat på rätt sida idag.


Kan det ha något att göra med att jag vet att jag ska få hem Chezzie idag kanske? ;-)

Underbara gulliga 5 månader gamla Chezzie ska bo hos oss ett par månader, när hennes matte ska ut & flyga till andra breddgrader.

Kramar till alla som vill ha...Ha en underbar onsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar