måndag 26 december 2011

Jul = Paltkoma på ett positivt sätt ;)


Så hade vi tagit oss igenom den här julen också, och överlevt.
Hade faktiskt en riktigt mysig julafton tillsammans med mina tre barn, min man och sex stycken små chihuahuas :)

Vi gjorde som vi brukade. Åt mer än kroppen någonsin behöver få i sig, och sen satt vi där & klagade i vår paltkoma. Som en samstämd kör som sjöng....JAG SKA ALDRIG ÄTA MER!!

Haha, så låter vi varje år...och sen sitter vi där tillsammans på juldagens morgon & goffar i oss julmat igen, som att vi aldrig hade sett mat förr:))

Härligt har det varit att få rå om mina ungar ett par dagar.

Men det var trevligt så länge det varade. Nu har kroppen sagt ifrån och årets influensa har gjort sitt intåg i min kropp *ogillas hårt & mycket*!!
Intar soffläge & satsar på att vara frisk nog att äta mig till paltkome-läge på nyår igen ;)

God fortsättning alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar