tisdag 5 juli 2011

Dyrt med gymkort? Kom till Evertsson´s....



Tillhör du dem som gärna skulle träna på gym, men tycker det är alldeles för dyrt? Då har jag lösningen på ditt problem:)
Släng på dig träningskläderna & bege dig raka vägen hem till oss. Här kan du få träna alldeles gratis i stort sett hela tiden:P
Den senaste veckan har jag inte gjort annat än burit omkring på möbler, och det är ingen dålig träningsmetod kan jag lova. Fy f*n va svetten har sprutat i den här värmen.
Lagom tills att alla sovrummen började ta form och se någorlunda klara ut i söndagskväll, va det bara till att börja bära ut allt igen igår. För på måndagen ringer mattläggaren (som skulle komma i höst), och meddelar att han ska komma dagen efter (dvs idag) för att lägga in de nya golven i våra tre sovrum.
Så nu har jag en liten gång in till min nya arbetsplats vid datorn i vardagsrummet, och symaskinen står på köksbordet. Ska bli minst sagt intressant & se hur jag ska lyckas jobba i den här röran.
Men på torsdag ska förhoppningsvis alla rummen vara klara, så då är ni som é sugna på att bygga lite muskler (alldeles gratis) sååå... välkomna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar