söndag 4 mars 2012

Pluto =)


Igår kom då äntligen den stora dagen. Jag skulle få hämta hem Pluto!! :D

Alla i min närmaste krets vet precis hur mycket det betydde för mig.
Ända sedan han föddes den där söta fyrbenta killen, för 7 månader sen, så har jag tjatat sönder öronen på dem...vill ha, vill ha, VILL ha!!!
Men tiden gick, och ekonomin ville aldrig vara till min fördel. Någon lotto-vinst dök aldrig upp, och jag började inse att han aldrig skulle bli min :(

Men jag samlad på bilder av honom... Varje gång hans uppfödare la upp någon ny fin bild av honom, stal jag den blixtsnabbt. Dessutom gladdes jag lite i smyg för varje dag som han inte blev såld (förlåt Ullis). Riktigt egoistiskt, jag vet :P
Men jag ville ju sååå gärna att han på något sätt skulle bli min tillslut....

Fråga mig inte hur det gick till, det kommer att ta alldeles för mycket plats här för att berätta... Men än en gång har jag bevisat för mig själv & min omgivning att man ska aldrig ge upp hoppet. Vill man någonting riktigt riktigt mycket, ja då fixar man det :)

Jag är SÅ lycklig!! ...och världens sötaste lilla Pluto verkar ha anpassat sig bra till sitt nya hem. Han överöses med kärlek, leker med sina nya kompisar, äter duktigt, och sover avslappnat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar